دفاع مقدس

                                                    بنام خدا  

 

دفاع مقدس :  زمانی که جنگ آغار شد تا سالها در پی تبلیغات بیگانگان و برای تضعیف روحیه مردم ایران ؛ ما را متجاوز خطاب میکردنند . اما هرچه زمان به جلو می رفت وصدام هار تر میشد ، دیگر جای برای دروغ نبو د و اعتراف کردند صدام متجاوز است و در نتیجه به همین بها نه ها به عراق حمله کرده و برای خود منزلی جدید تهیه کردند .

اما بعد از این گونه اعترافات به قول قدیمیها نظر شاه برگشت و تعریفها شروع شد. بسیجی مظلوم که مورد آماج تیرهای ضد ارزشی قرار گرفته بود به ناگاه جان باختکان وایثار گران و رشیدان و فرزندان دفاع مقدس قرار گرفتند. وحتی پسر شاه معدوم نیز به تعریف از این جان برکفان میپرداخت.

 هرچند بعدا معلوم شد این نیز ترفندی برای دلربایی بوده . واصل نیت بر این است که با نفاق و چند دستگی در این قشر عاشق و دلباخته الهی سعی نمایند یکی از ستونهای انقلاب را هدف قرار دهند . و نهایتا باتفرقه اندازی به نیات پلید خود که همان سلطه بر ایران است دست یابند.

ومتاسفانه در هر رویارویی سیاسی نیز سعی در تخریب این قشر پرداخته اند . وحتی خواسته اند این مفهوم را تلقین نمایند که بچه های جنگ فرق میکنند و بسیجیان امروز تفاوتهای زیادی دارند. در حالی که این وادی هر کسی را در خود جذب کند به مرور خود ساختگی و عشق و ایثار را در دروس اولیه تزریق کرده ویک همرنگی خاصی ما بین قدیمیها وجدیدیها بوجود میآورد .

اما متاسفانه گاه بعضی از مردم ایران که در شرایط تجدد قرار میگیرند. فکر مکنند بسیج یک سد و مانع است.در پیشرفتهای آنها .

بسیجیان همان حماسه سازان دفاع مقدس هستند که در سایه رشادتهای آنها بسیاری از کسانی که الان زبان شکوه دارند به این درجات عالیه پول وثروت و............... رسیده اند . وباز هم اگر نیاز شود با تمام توان سعی خواهند کرد آرامش مجدد را به این خانه بزرگ ((ایران )) زمینه ساز شوند.

درد آنجاست که ملاک ومعیارهای ما رنگ وبوی دیگری به خود گرفته وبرای همین تعدد رای بوجود آورده. و بعضی از ما میخواهیم همه چیز را با سنگ محک اقتصادی بسنجیم. البته منظور این نیست که نباید به این مسئله توجه نمود، ولی نباید ملاک اصلی قرار گیرد که این اصلا شیوه امام حسین (ع) نبوده ونیست .

 همچنین این استقامت وشعار معنوی نباید باعث رفع مسئولیت بعضی از مسئو لین گردد. بلکه مسئولیت آنان را بیشتر  میکند .

اما واقعیت این استکه عاشقان امام حسین (ع) مثل خود او مظلومانه زندگی میکنند آن سربازان و بسیجیان دلاور آنقدر که ازآنها تعریف میگردد ، حمایت نمیشوند..؟چرا؟

وبه عبارتی از دو طرف باید تحمل مسائل ومصائب را داشته باشند.و باز اهانت بشنوند و باز اهانت بشنوندو باز............................................  

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:21 http://moon125.blogfa.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز - وبلاگ خوب و زیبایی دارین

. وبلاگ law نیز مشتاق دیدار شماست

law[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد